woensdag 4 september 2013

Het is zover!

Ja, het is zover! Mijn blog is een feit!

...en deze werkende (24 uur per week) mama van 2 kleine boeven denkt daar tijd voor vrij te kunnen maken??
Eh...nou, net zo min als voor Facebook en Pinterest en die behoren ook gewoon tot mijn vaste dagelijkse bezigheden, meer nog dan bijv. het uitruimen van de vaatwasser :/
... We zullen zien!
Tegelijkertijd wil ik het zeker niet ten koste laten gaan van mijn mannetjes (naast die 2 kleine ook nog 1 grote) Daarvoor zijn ze me veel te kostbaar!
GENIETEN staat hoog op mijn to-do-lijstje, ik heb alleen nog wel een beetje oefening nodig want het lukt nog lang niet altijd ;)

Mijn interesses lopen uiteen van fotografie tot klassieke muziek en van koken tot kleding shoppen.
De nadruk komt denk ik op mijn kids en koken.
Ik ben dol op (eenvoudige) diy-dingen en zou het super vinden als ik anderen ook kan inspireren!

Ik wens jullie èn mezelf ontzettend veel plezier en inspiratie op dit blog!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten